Kompleksowe wsparcie serwisowe oraz szkolenia czyli jak R&D Tech wspiera swoich klientów
Niedawno w siedzibie firmy odbyło się szkolenie dla jednego z klientów R&D Tech , firmy Kłosowski S.C. producenta stolarki aluminiowej, która przygotowywała się do odbioru zakupionego centrum obróbczego Phantomatic M3. Szkoleniowcy R&D Tech zapewnili kompleksową wiedzę na temat obsługi i eksploatacji maszyny, co pozwoliło klientowi na pełne przygotowanie do pracy, maksymalizację wydajności już od pierwszego dnia po instalacji.
„Naszym priorytetem jest zapewnienie klientom nie tylko najlepszych rozwiązań technologicznych, ale także kompleksowego wsparcia na każdym etapie współpracy. Szkolenia przed dostawą i wsparcie posprzedażowe to klucz do pełnego wykorzystania możliwości maszyn, które dostarczamy”, podkreśla Jarosław Szuryński – Kierownik Działu Serwisu R&D Tech.
Po dostawie urządzeń firma oferuje również serwis posprzedażowy, który obejmuje pomoc techniczną, dodatkowe szkolenia oraz bieżące wsparcie, co pozwala utrzymać najwyższy poziom efektywności operacyjnej dodaje Jarosław Szuryński.